Selasa, 1 Julai 2014

Clash Of Clans gem percuma step by step untuk android atau ios



Clash Of Clans Free Gems With AppNana


Pada post yang lepas, saya nyatakan saya akan menulis tentang program mata untuk Clash Of permata Clans.

Terdapat banyak program titik di luar sana yang anda semua boleh cuba, tetapi demi kesederhanaan, saya hanya akan memberi tumpuan kepada dua di sini. Mempunyai banyak program untuk mengekalkan sentiasa terlalu banyak kerja untuk saya. Saya lebih suka mempunyai hanya satu program yang melakukan semua pandangan saya mendapat.

Kami akan memberi tumpuan kepada Points2Shop dan AppNana. Saya akan hanya dilakukan AppNana kerana semua yang anda perlu lakukan ialah memuat turun aplikasi dan mula menggunakan, tetapi saya juga memilih untuk Points2Shop ia bertingkat sistem rujukan. Ini bermakna bahawa, anda akan mendapat mata jika rakan-rakan rakan anda mendaftar juga. Ini sebenarnya empat tahap mendalam supaya, rakan-rakan rakan anda rakan, rakan,. Ini lagi dijelaskan di bawah.

Clash Of Clans Free Gems

 

Sekarang ada satu program yang mudah untuk digunakan jika anda pada iPhone anda, iTouch, atau iPad atau handphone android. Ia mudah, percuma, dan anda mendapatkan mata dengan mudah juga. AppNana kelihatan seperti AppJoy dan anda juga boleh memindahkan akaun anda. Perbezaan adalah perubahan susun atur kecil dan fungsi yang lebih baik yang membawa anda mata anda cepat berbanding AppJoy.

Instructions

 

Buka pelayar Safari atau google croome anda dan melawat AppNana.com dan buka akaun baru. Anda akan menerima 10,400 Nanas apabila mendaftar.
Setelah selesai, bookmark laman web ini ke skrin anda dengan menekan "Add To Skrin Utama" di bawah. Ia akan bertukar menjadi aplikasi yang membolehkan anda tidak perlu membuka Safari atau google croome setiap masa.

  1. Clash Of Clans Free Gems
    Clash Of Clans Free Gems
  2. Membuka AppNana dan ketuk "Dapatkan Nana" tab dan memasang AppNana Sync untuk melepaskan tawaran lain. Aplikasi ANS juga menjejaki tawaran anda, iaitu bagaimana AppNana kredit anda dengan betul.  
    Clash Of Clans Free Gems
     
  3. Membuka ANS dan log masuk Keluar dan buka semula AppNana menerima 500 Nanas.
    Clash Of Clans Free Gems
    Lengkap 2-3 menawarkan dengan memuat turun aplikasi dan anda akan mencapai lebih daripada 15,000 Nanas, yang membolehkan anda untuk memasukkan kod rakan untuk 2500 lebih Nanas.
    Clash Of Clans Free Gems

 

NOTE:

Sebelum menggunakan kod rakan, anda mesti mendapatkan 15,000 Nanas. Ini tidak sukar untuk dilakukan sebenarnya; hanya memuat turun sebarang aplikasi dari 2-3 seksyen Tawaran dan anda akan baik untuk pergi. Setelah selesai, masukkan kod rujukan: g3907657dan menerima 2500 Nanas. Tambah 5 lagi rakan-rakan, bilas, ulang, dan pertukaran untuk $ 10 iTunes kad hadiah! Anda juga mendapat 400 Nanas setiap hari anda log masuk

2 ulasan:

mjed berkata...

+2500 nanas. isi kod saya a5038057

Madi berkata...

tambah kod saya please..
h5437541

    /* Codes in Red - I suggest you replace this with your blog logo. This photo appears whenever Post image thumbnail does not work. */ /* Codes in Orange - Replace the 9 with the number of post to be displayed. */

kartikel